E-le.G.A.N.T.S. - E-Learning Gamifyed and Networked Training for Startupper
Naslov projekta: E-le.G.A.N.T.S. – E-Learning Gamifyed and Networked Training for Startupper
Vodja projekta: dr. Raffaele Longo (UIL)
Vodja na FUDŠ: doc. dr. Tamara Besednjak Valič
Razpis: Erasmus+ Call for Proposal – ERASMUS EDU 2022 Capacity Building in the field of Higher Education
Financer: Erasmus+, Evropska komisija
Obdobje izvajanja: 2023 – 2025
Začetek projekta: 1.3.2023
Zaključek projekta: 28.2.2025
Spletna stran projekta
Brošura projekta
Partnerji:
- UNIVERSITA TELEMATICA DEGLI STUDI IUL (IUL)
- FAKULTETA ZA UPORABNE DRUZBENE STUDIJE V NOVI GORICI ZAVOD (FUDS)
- IONIAN UNIVERSITY (IURC)
- UNIVERSITETI I ARTEVE (UART)
- UNIVERSETI SHKODRES LUIGJ GURAKUQI (UNISHK)
- UNIVERSITETI HAXHI ZEKA (UGHZ)
- UNIVERSITETI NDERKOMBETAR PER BIZNES DHE TEKNOLOGJI UBT SHPK (UBT)
- UNIVERZITET MEDITERAN PODGORICA PRIVATNA USTANOVA (UNIM)
- JAVNA USTANOVA UNIVERZITET CRNE GORE PODGORICA (UOM)
Kratek opis projekta:
E-le.G.A.N.T.S. si prizadeva vzpostaviti nove veščine v zvezi s tehnološkim znanjem, orodji za usposabljanje, deljenjem znanja, mreženjem, izvajanjem umetniških projektov ter sposobnostjo, da jih prevedemo v zaposlitvene priložnosti na visokošolskih zavodih treh ciljnih držav Zahodnega Balkana, namenjenih razvoju nove digitalne pripravljenosti in spreminjanju razmerja med kurikulumi, veščinami ter izvajanjem dogodkov v oddaljeni perspektivi digitalne dimenzije. Konkretni cilji projekta se nanašajo na vlogo visokošolskih ustanov v partnerskih državah pri gospodarskem in družbenem razvoju ter na njihove posebne sposobnosti povezovanja akademskega sveta kulture in umetnosti, raziskovalnih dejavnosti z delovnim trgom in civilno družbo.
Cilji projekta:
Projekt se osredotoča na tri ključna področja:
- Razvijanje digitalne pripravljenosti v visokošolskih institucijah partnerjev z restrukturiranjem modelov in vsebin usposabljanja.
- Priprava študentov visokošolskih institucij v Albaniji, Črni gori in na Kosovu, da bi na bolj učinkovit način povečali svojo (samo)zaposljivost ter sposobnost dostopa do ustvarjalnega gospodarstva.
- Razvijanje veščin za obvladovanje perspektiv prihodnjega zaposlovanja in gradnjo mednarodnih združenih odgovorov prek digitalne transformacije, ki je po definiciji brezmejna in zahteva globalno delo.
Glavni rezultati, ki jih projekt zavezuje, so:
- Spletni usposobljeni tečaj in implementiran pripomoček
- Ustanovljena platforma za učenje (MOOC) in ustvarjeni učni objekti
- Organiziran StartCup
Projekt ima prilagodljiv pristop za prilagajanje učnih rezultatov posebnim potrebam in digitalnim veščinam sodelujočih udeležencev ter bo strukturiran tako, da jim omogoča izboljšanje veščin na praktičen in konkreten način, pridobivanje širšega razumevanja ter izmenjavo najboljših praks in izkušenj. Študenti so prvi koristniki projekta skupaj s profesorji in drugim izobraževalnim osebjem, ki bodo imeli priložnost vključiti digitalna orodja v svoje poučevanje.
Aktualno:
Partner Meeting projekta: »E-Learning Gamified and Networked Training for Startupper«
Dne 15.11.2024, smo se udeležili Partner Meetinga projekta: Erasmus+ projekta »E-Learning Gamified and Networked Training for Startupper« Partner Meeting je potekal v spletni obliki, pod vodstvom Anne Tatannani, IUL (Italija).
Projektni tim FUDŠ in partnerji na projektu: IUL Italy, SASS Slovenia, IURC Greece, UART Albania, UNISHK Albania, UGHZ Kosovo, UBT Kosovo, UNIM Montenegro, UOM Montenegro. Smo razpravljali o:
- Organizacijskih vidikih, ki jih potrebujemo za uspešno izvajanje projekta (časovnica, financiranje…).
- Organizaciji finalnega dogodka, ki bo potekal Februarja v Rimu (Italija)
- Komunikacijskih izzivih in orodjih za komunikacijo.
- Aktivnostih, ki se bodo še dogajale na komunikacijskem področju, do konca projekta
Skupaj s partnerji smo se dogovorili, da bomo diseminacijske aktivnosti vodili skladno z zastavljenim planom, ki ga je še enkrat predstavil Jiannis Toulis iz IURC Grčija. S skupnimi močmi, bomo tudi povečali število sledilcev na družbenih kanalih projekta.
Dne 28.10.2024, smo se udeležili Partner Meetinga projekta: Erasmus+ projekta »E-Learning Gamified and Networked Training for Startupper« Partner Meeting je potekal v spletni obliki, pod vodstvom Anne Tatannani, IUL (Italija).
Projektni tim FUDŠ in partnerji na projektu: IUL Italy, SASS Slovenia, IURC Greece, UART Albania, UNISHK Albania, UGHZ Kosovo, UBT Kosovo, UNIM Montenegro, UOM Montenegro. Smo razpravljali o:
- Organizacijskih vidikih, ki jih potrebujemo za uspešno izvajanje projekta (časovnica, financiranje…).
- Vsebinah posameznih delovnih paketov, ki potrebujejo dodatni angažma.
- Komunikacijskih izzivih in orodjih za komunikacijo.
- Organizaciji dela pri WP4 in načinu implementacije sistema inovacij.
- Pripravi finančne dokumentacije od marca do avgusta. Podrobnosti bodo posredovane po elektronski pošti.
Skupaj s partnerji smo identificirali veliko priložnosti, ki bodo projekt dvignile na višjo raven.
V okviru nagradne igre so študenti UBT potovali v Rim, od njih pa se pričakuje, da bodo delili fotografije, vstopnice in osebne povratne informacije o svoji izkušnji. Te povratne informacije bodo poslane Jiannisu in uporabljene za namene razširjanja. Vsi sklepi na Partner Metingu so bili sprejeti soglasno.
Septembra 2024 je v Tirani potekalo ključno srečanje partnerjev projekta Erasmus+ E-Learning Gamified and Networked Training for Startupper, ki ga je gostila Univerza za umetnost. Partnerji iz držav EU (Italija, Slovenija, Grčija) so se pridružili balkanskim univerzam (Albanija, Kosovo, Črna gora), da bi razpravljali o napredku in načrtovali naslednje korake.
Cilj projekta je opremiti balkanske univerze za digitalno dobo z uskladitvijo učnih načrtov z bistvenimi digitalnimi spretnostmi, da se okrepi povezava med akademsko sfero in umetnostjo. Poleg tega kulturne in raziskovalne pobude spodbujajo sodelovanje med univerzami, ustvarjalnimi panogami in civilno družbo. V središču projekta so študenti, ki z mednarodnimi akademskimi skupinami skupaj razvijajo digitalna orodja za svoj študij in prihodnje projekte.
Septembra 2024, je v Tirani potekal delovni sestanek partnerjev Erasmus+ projekta »E-Learning Gamified and Networked Training for Startupper«. Srečanje je organizirala Univerza za umetnost v Tirani, potekalo pa je v dvorani Ibrahim Madhi v glavni stavbi Univerze za umetnost. Na sestanku je bil analiziran dosedanji potek izvajanja projekta ter načrtovanje in organizacija nadaljnjih akcij.
Spomnimo, v okviru tega projekta tri univerze iz držav Evropske unije (Italija, Slovenija in Grčija) sodelujejo z univerzami iz balkanskih držav izven Evropske unije (Albanija, Kosovo in Črna gora). Glavni cilj projekta je na eni strani pridobiti univerze z Balkana – razviti pripravljenost na digitalno dobo, na drugi strani pa preoblikovati razmerje med njihovimi študijskimi programi in digitalnimi veščinami, ki jih študenti pridobijo in s tem izboljšati povezavo med akademskim svetom ter svetom umetnosti v svojem neposrednem okolju. Projekt vključuje tudi vrsto kulturnih in raziskovalnih akcij, ki nastajajo v sodelovanju in sinergiji med različnimi deležniki, aktivnimi na področju kulturne produkcije in kreativnih industrij, ter v neposrednem sodelovanju s civilno družbo. Študenti so glavni uporabniki projekta, ki skupaj z akademskim osebjem zbranim iz vseh držav, vključenih v projekt, skupaj razvijajo digitalna orodja tako pri poučevanju, kot pri svojih prihodnjih projektnih aktivnostih.
Več informacij najdete na uradni spletni strani projekta: https://elegantsproject.eu/
Partnerji projekta E.le.G.A.N.T.S (E-Learning Gamified and Networked Training for Startupper) so pripravili prilagojeno usposabljanje za študente na Balkanu.
Tretji sklop usposabljanj ima naslov Nove metodologije. To usposabljanje predstavlja različne sodobne metodologije poučevanja in učenja, namenjene večji zavzetosti in učinkovitosti.
Učenci bodo raziskali igrifikacijo, tehnike pripovedovanja zgodb in oblikovalsko razmišljanje, ki se vse pogosteje uporabljajo za ustvarjanje dinamičnih izobraževalnih izkušenj. Usposabljanje zajema tudi praktične pristope, kot sta učenje z delom in model obrnjene učilnice, skupaj z agilnimi metodologijami za prožno in odzivno poučevanje.
Zaključuje se z inovativnimi pristopi k poučevanju ter spodbuja razmišljanja in razprave za vključitev teh novih metodologij v izobraževalno prakso.
Več o programu usposabljanja si lahko preberete na spletni strani https://elegantsproject.eu/index.php/results/.
Partnerji projekta E.le.G.A.N.T.S (E-Learning Gamified and Networked Training for Startupper) so pripravili prilagojeno usposabljanje za študente na Balkanu.
Drugi od treh usposabljanj ima naslov Nove tehnologije. To usposabljanje vsebuje raziskovanje najsodobnejših tehnoloških dosežkov, začenši z uvodom v tehnološke študije in nadaljujoč z najnovejšimi informacijskimi rešitvami.
Študenti se bodo poglobili v razširjeno resničnost (AR), virtualno resničnost (VR) in strojno učenje (ML) ter pridobili celovito razumevanje teh trans formativnih področij. Usposabljanje zajema tudi osnove veriženja blokov in generativne umetne inteligence ter poudarja njuno uporabo in potencialne vplive. Nazadnje obravnava etične vidike in odgovornosti, ki se pojavljajo v hitro razvijajočem se tehnološkem svetu, ter preučuje inovativna stičišča med novimi tehnologijami in uprizoritvenimi umetnostmi.
Več o programu usposabljanja si lahko preberete na spletni strani
https://elegantsproject.eu/index.php/results/.
Ali ste vedeli?
Partnerji projekta E.le.G.A.N.T.S (E-Learning Gamified and Networked Training for Startupper) so pripravili prilagojeno usposabljanje za študente na Balkanu.
Prvi od treh sklopov usposabljanja ima naslov Gospodarstvo in podjetništvo. Začne se z uvodom v temeljne koncepte ekonomije in pomen podjetniškega razmišljanja. Učence vodi skozi proces spreminjanja ideje v uspešno podjetje, pri čemer poudarja pomen dobro pripravljenega poslovnega načrta. Predmet vključuje podrobno raziskavo poslovnega modela, strateškega orodja za vizualizacijo in strukturiranje poslovnih modelov.
Med napredovanjem se učenci seznanijo z učinkovitimi strategijami rasti in tehnikami razširjanja, da bi razširili svoje znanje. Usposabljanje zajema tudi bistvene pravne in regulativne vidike za zagotavljanje skladnosti in nemotenega poslovanja. Poudarjene so spretnosti vodenja in upravljanja ekipe, pri čemer je poudarek na oblikovanju in ohranjanju učinkovitih ekip.
Poleg tega usposabljanje poudarja pomen trajnosti in družbene odgovornosti ter spodbuja študente, da v svoja podjetja vključijo etične prakse.
Usposabljanje se zaključi z razmislekom o ključnih spoznanjih in v prihodnost usmerjenim pogledom na prihodnje trende in priložnosti na področju podjetništva.
Več o programu usposabljanja si lahko preberete na spletni strani https://elegantsproject.eu/index.php/results/.
Dne 29.7.2024, smo se udeležili Partner Meetinga projekta: E-Le.G.A.N.T.S.. Partner Meeting je potekal v spletni obliki, pod vodstvom Anne Tattananni, Italian University Line IUL (Italija).
Projektni tim FUDŠ in partnerji na projektu: Italian University Line IUL (Italija), Ionian University IUL (Grčija), University of Arts Tirana UART (Albanija), University of Shkodra “Luigj Gurakuqi” – UNISHK (Albanija), University “Haxhi Zeka”- UGHZ (Kosovo), Universiteti per Biznes dhe Teknologji – UBT (Kosovo), University “Mediterranean” – UNIMED (Črna gora), University of Montenegro – UOM (Črna Gora). Smo razpravljali o:
- Organizacijskih vidikih, ki jih potrebujemo za uspešno izvajanje projekta (časovnica, financiranje…)
- Pripravah na prvo srečanje partnerjev v živo, ki bo potekalo 9. Septembra v Albaniji.
- Komunikacijskih izzivih in orodjih za komunikacijo
- Pregled dejavnosti partnerjev na projektu.
Skupaj s partnerji smo se strinjali, da je srečanje vseh partnerjev na projektu, ki bo potekalo 9. Septembra v Albaniji, odlična priložnost za poglobitev vezi med nami in garancija za še boljše opravljanje dela na projektu. Obdelali smo tudi aktivnosti, ki so potrebne za čimboljšo predstavitev projekta in aktivnosti zainteresiranim javnostim.
Spletna stran projekta