Predavatelji in asistenti

dr. Svetlana Mihić

profesorica

prof. dr. Svetlana Mihic

Sodeluje kot: predavateljica

Govorilne ure: Po dogovoru

E-pošta: svetlanamihic@gmail.com

Področje raziskave: komunikacijske znanosti, marketing

Sodelovanje pri predmetih:
2. stopnja: Strateško komuniciranje

Zunanje povezave: https://profdrsvetlanamihic.com/

Življenjepis:

Prof. dr. Svetlana Mihić, rojena 15. 08. 1972. v Novom Sadu je leta 2005. doktoriral s področja marketinške storitve na Univerzi na Beogradu Braća Karić, Fakulteti za management. Akademska kariera je sledila dolgoletnemu delu v gospodarstvu na vodstvenih položajih. Bila je direktorica v podjetju za mednarodni transport in logistiko, odgovorna za razvoj novih investicij in mednarodnih storitev. Plod tega dela je prvi prihod EBRD v Srbijo po odpravi sankcij. Od leta 2005 sodeluje pri razvoju akademske skupnosti doma in v tujini. Deluje kot profesor in predavatelj na fakultetah v Novem Sadu in Beogradu na predmetih Trženje in Trženje storitev. Izdelala je več doktorskih študentov, ki se ukvarjajo s temo odnosa med trženjem storitev in bančništvom. V akademski skupnosti je prešla od docentke do redne profesorice, prorektorice za mednarodno sodelovanje. Posebej je prispevala kot podsekretarka vlade Vojvodine za visoko šolstvo v letih 2016-2018. ko je razvila edinstven program sodelovanja med znanostjo in gospodarstvom. Program je obsegal raziskave, ki bodo spodbujale gospodarstvo k sodelovanju z znanstvenoraziskovalnimi organizacijami, z oblikovanjem skupnih raziskovalno-razvojnih projektov s ciljem ustvarjanja novih ali izboljšanih komercialnih izdelkov. Tako je tudi z našim prihajajočim sodelovanjem Akademsko znanje je vidno v bazah Slovenije in Srbije preko akademskih prispevkov (skupaj 79), pri čemer želimo posebej izpostaviti naslednje: Recentne pomembnejše znanstvene objave s prvim ali vodilnim avtorstvom so:

Dašić, D., Mihić, S., & Supić, D. (2014). Quality of service in banks by applying the mystery shopping technique. Bankarstvo, 43(6), 120-145. Mihajlović, M., Mihić, S., & Rađenović, D. (2013). Restrukturiranje javnih preduzeća u Srbiji-usmeravanje ka tržišnim principima poslovanja. Poslovna ekonomija, 7(1), 157-176. Mihic, S., Radjenovic, D., & Supic, D. (2013). Consumer behaviour-building marketing strategy. Metalurgia International, 18(8), 116. Dašić, D., Mihić, S., & Supić, D. (2014). Kvalitet usluge u bankama primenom tehnike tajne kupovine. Bankarstvo, 43(6), 120-145. Mihić, S., Dašić, D., & Supić, D. (2015). Marketing approach to e-distribution of modern banking products. Ekonomika, Journal for Economic Theory and Practice and Social Issues, 61(2), 69-82.