E-le.G.A.N.T.S. - E-Learning Gamifyed and Networked Training for Startupper

Logo projekta Elegants

Naslov projekta: E-le.G.A.N.T.S. – E-Learning Gamifyed and Networked Training for Startupper
Vodja projekta: dr. Raffaele Longo (UIL)
Vodja na FUDŠ: doc. dr. Tamara Besednjak Valič
Razpis: Erasmus+ Call for Proposal – ERASMUS EDU 2022 Capacity Building in the field of Higher Education
Financer: Erasmus+, Evropska komisija
Obdobje izvajanja: 2023 – 2025
Začetek projekta: 1.3.2023
Zaključek projekta: 28.2.2025
Spletna stran projekta

Partnerji:

  • UNIVERSITA TELEMATICA DEGLI STUDI IUL (IUL)
  • FAKULTETA ZA UPORABNE DRUZBENE STUDIJE V NOVI GORICI ZAVOD (FUDS)
  • IONIAN UNIVERSITY (IURC)
  • UNIVERSITETI I ARTEVE (UART)
  • UNIVERSETI SHKODRES LUIGJ GURAKUQI (UNISHK)
  • UNIVERSITETI HAXHI ZEKA (UGHZ)
  • UNIVERSITETI NDERKOMBETAR PER BIZNES DHE TEKNOLOGJI UBT SHPK (UBT)
  • UNIVERZITET MEDITERAN PODGORICA PRIVATNA USTANOVA (UNIM)
  • JAVNA USTANOVA UNIVERZITET CRNE GORE PODGORICA (UOM)

Kratek opis projekta:

E-le.G.A.N.T.S. si prizadeva vzpostaviti nove veščine v zvezi s tehnološkim znanjem, orodji za usposabljanje, deljenjem znanja, mreženjem, izvajanjem umetniških projektov ter sposobnostjo, da jih prevedemo v zaposlitvene priložnosti na visokošolskih zavodih treh ciljnih držav Zahodnega Balkana, namenjenih razvoju nove digitalne pripravljenosti in spreminjanju razmerja med kurikulumi, veščinami ter izvajanjem dogodkov v oddaljeni perspektivi digitalne dimenzije. Konkretni cilji projekta se nanašajo na vlogo visokošolskih ustanov v partnerskih državah pri gospodarskem in družbenem razvoju ter na njihove posebne sposobnosti povezovanja akademskega sveta kulture in umetnosti, raziskovalnih dejavnosti z delovnim trgom in civilno družbo.

Cilji projekta:

 Projekt se osredotoča na tri ključna področja:

  1. Razvijanje digitalne pripravljenosti v visokošolskih institucijah partnerjev z restrukturiranjem modelov in vsebin usposabljanja.
  2. Priprava študentov visokošolskih institucij v Albaniji, Črni gori in na Kosovu, da bi na bolj učinkovit način povečali svojo (samo)zaposljivost ter sposobnost dostopa do ustvarjalnega gospodarstva.
  3. Razvijanje veščin za obvladovanje perspektiv prihodnjega zaposlovanja in gradnjo mednarodnih združenih odgovorov prek digitalne transformacije, ki je po definiciji brezmejna in zahteva globalno delo.

Glavni rezultati, ki jih projekt zavezuje, so:

  • Spletni usposobljeni tečaj in implementiran pripomoček
  • Ustanovljena platforma za učenje (MOOC) in ustvarjeni učni objekti
  • Organiziran StartCup

Projekt ima prilagodljiv pristop za prilagajanje učnih rezultatov posebnim potrebam in digitalnim veščinam sodelujočih udeležencev ter bo strukturiran tako, da jim omogoča izboljšanje veščin na praktičen in konkreten način, pridobivanje širšega razumevanja ter izmenjavo najboljših praks in izkušenj. Študenti so prvi koristniki projekta skupaj s profesorji in drugim izobraževalnim osebjem, ki bodo imeli priložnost vključiti digitalna orodja v svoje poučevanje.