Obvestilo za študente FUDŠ - vpis v študijsko leto 2017/2018

Obveščamo vas, da bo vpis v višji letnikabsolventski status ali možnost koriščenja statusa ponavljanja potekal od 17. 7​. do 30. 9. 2017,  in sicer preko Spletnega referata, v katerega vstopite s svojim up. imenom in geslom. Med že obstoječimi zavihki bo od 17. 7. 2017 naprej dodan zavihek VPIS. Tam izpolnite VPISNI LIST (sledite korakom, ki vam jih sistem ponudi). Pred izpolnjevanjem vpisnega lista boste morali izpolniti še ANONIMNO ŠTUDENTSKO ANKETO.

Kakšne so faze postopka vpisa?

1.    Po zaključku vpisovanja vaših podatkov v Spletnem referatu vpisni list za študijsko leto 2017/2018 natisnite, podpišite ter pošljite v Referat za študijske in študentske zadeve skupaj s  študentsko  izkaznico (v kolikor jo imate) na  naslov: FUDŠ, Gregorčičeva ulica 19, p. p. 62, 5000 Nova Gorica.
2.    Po prejemu vpisnega lista vam bomo po e-pošti poslali račun za plačilo vpisnine/šolnine v PDF formatu.
3.    Študenti​, ki boste plačevali šolnino,​boste morali poleg vpisnega lista poslati na sedež fakultete še tri podpisane pogodbe o izobraževanju, ki se vam bodo avtomatsko kreirale ob vpisnem listu. Skladno s pogodbo vam bomo en izvod pogodbe vrnili. Na pogodbo dopišite manjkajoče podatke.
4.    V spletnem referatu imate rubriko NAROČANJE DOKUMENTOV,​v katerem lahko dnevno naročate potrdila o vpisu in potrdilo o opravljenih izpitih. Potrdilo o vpisu za študijsko leto 2017/2018 bo prejel smo tisti študent, ki bo oddal naročilo.

Več o pogojnem napredovanju, pogojih za vpis in ostalih zadevah, si prosim natančno preberite v spodnjih obvestilih.

Za več informacij smo vam v Referatu FUDŠ na voljo celo poletje.